وبلاگ شخصی س.کیان

بادداشت های من

وبلاگ شخصی س.کیان

بادداشت های من

نبسته ام به کس دل

نبسته ام به کس دل                        نبسته کس به من دل
                  چو تخت پاره بر موج رها رها رها من

زمن هر آنکه او دور                           چو دل به سینه نزدیک

                 به من هر آنکه نزدیک از او جدا جدا من

نه چشم دل به سویی                                   نه باده در سبویی

                    که تر کنم گلویی به یاد آشنا من

ستاره ها نهفتند در آسمان ابری                 دلم گرفته ای دوست

                     هوای گریه با من هوای گریه با من

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:15 http://star2003.blogfa.com

بخند..... بخند
به درد ...به دلتنگی... به بی خبر رفتنها... به ماندنهای نه از سر عشق ...
به حضورغریبه که دل از دلی ربود ، بخند...!

یه دلشکسته یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:09

وب تون خیلی قشنگ بود.ولی قالبشو عوض کن(فقط یه نظربود)

سلام
ممنونم. لطف دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد